Aynelazis Gul3421 bol bol sürün.. Ceviz yağı olabilir, badem, bebek yağı hangisini istersen. Ben Bi ara badem yağı kulandim ama kokusunu beyenmedim yine bebek yağı uni baby devam etim
Mom46 Gul3421 dediğin gibi vücuddan vücuda farklılık gösterebilir canım ben 4.ayımdan beri kullanıyorum şuan 7.ayımdayım gayette memnunum resmini attım buraya 🤗https://i.imgyukle.com/2020/03/16/JQPUFo.jpg
Tgbb Gul3421 çok yazdım buraya. Super dax gro kullanıyorum. Normalde saçım için almıştım internetten araştırdım ve çok fazla bitki özü yağ ve mineral olduğu için göbeğim için kullandım.11 haftadır kullanıyorum 33. Haftadayız. Hiç çatlağım olmadı bu güne kadar epey de kilo aldım. Tüylenme vs de yapmıyor asla.
Ebruumutluuu Gul3421 Ben 24 haftadayımm hindistan cevizi yağı aldımm kullanıyrumm en iyisinin oo oldugunu söledıler arastrdım
Asl_93 Gul3421 canım ben lierac ve bebek yağı kullanıyorum henüz 22 haftadayız erken daha ama şükür bi sıkıntım yok 🙏🏼
BenMathilda Gul3421 9 ay önce dogum yaptim canım sadece baldirlarimda hafif catlaklar var sebebi ise, bacaklarima surmeyi unuttum diğer bolgelerime kullandigim krem ise Lierac ti. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Arasbaran Gul3421 kantaron badem çörekotu kakao avokado ve bebe yagını karıstırıp sürdüm dogum yaptım 13 gunluk lohusayım hamılelıgım suresınce hıc catlagım olmadı. Karnın inince çatlar dedıler karnım indi hıcbır catlagım yok cok ıyı geldı yanı
Byzb1 Arasbaran ben ilk başta o karışımı Aktardan aldım hazırlıyorlar ama çok kötü bir kokusu var dayanamadım hassas olduğum için sanırım . Eğer hassas değilse alsın arkadaş kantaronun kokusuna dayanamayabilir :)
Byzb1 Gul3421 Gul3421 acı badem yağı tüylenme yapmaz canım tatlı olan yapıyor doğru. O yüzden ben de acı badem yağı aldım ve zeytinyağı hakiki olanda tüylenme yapmıyor :) ama başından itibaren kullanın diyorlar geç kalmadan başlamak lazımmış
Arasbaran Byzb1 Byzb1 aynen bıraz agır kokuyor 😀bıde tende kalıyo çörekotuda baskın oda pek hos kokmasada cok faydası var
Busra9292 Benim ilk gebeliğimde mustela çatlak öncesi kremini kullandım, 0 çatlak negatif bir yorum hiç duymadım okumadım da.
Meltemtuncoz Gul3421 Acı badem yağı, sarı kantoron yağı, zeytinyağı ve susam yağı karısımı yaptım aktardan alıp 32. Haftaya giricem hiç çatlağım yok cok şükür. Bide büyüdükce kaşıntı oluyordu cok iyi geldi bu karısım tavsiye ederim👌
Mom46 Gul3421 yağı sürdüğümün ertesi günü banyo yapıyorum zaten ben bunu sürekli kullanmıyorum sadece kaşıntı ve ağrı olunca sürüyorum