Deslem Gul3421 e vitamini olan bir krem sürsen de olur canım bol su iç mutlaka tatlı badem yağı sürebilirsin
Mom46 Gul3421 yağı sürdüğümün ertesi günü banyo yapıyorum zaten ben bunu sürekli kullanmıyorum sadece kaşıntı ve ağrı olunca sürüyorum
Haticemre21 Gul3421 bende hindistancevizi yağı ve bebe yagi kullndm sadece ve 39. Haftami bitirip doğum yaptm cok şükür catlagm yok hic. Ama bunye meselesı de bence
Arasbaran Byzb1 Byzb1 aynen bıraz agır kokuyor 😀bıde tende kalıyo çörekotuda baskın oda pek hos kokmasada cok faydası var