Kizlar selam,
Ben de 17. Haftadayim ve 4 kilo aldim. 51 ile baslamistim 55 kiloya ciktim :( Ozellikle son 10 gundur corona sebebiyle evdeyim, disari cok az cikiyorum ve malesef karantina psikolojisiyle cok yemek yiyorum. Acilen duruma el koyup normale donmem lazim. Hamileligin ilerleyen haftalerinda daha hizli kilo aliniyor, dikkatli olmaya calisacagim umarim basarabilirim..