Kizlar selam, 21. Haftadayim ve 6,5 kilo almisim. Malesef 1 aydir evde karantinada yasadigimiz icin disarida yuruyus yapamiyorum. Evden hic disari cikmiyoruz. Ozel bir sirkette calisiyorum, evden calismaya devam ediyoruz. Gun icinde evde hareketli kalmaya, haftada 3 gun pilates 3 gun leslie yuruyus yapmaya gayret ediyorum. Ama evde kaldigimdan beri muthis istahim acildi, surekli atistirmalik birseyler istiyor canim.. Sizde durumlar nasil? Herkes umarim saglikli ve evindedir 🧿