Deletedmom315 Yeniannee1 Bana da biraz fazla geldi kuzum ben 88’le hamile kaldım 33. Haftamdayım 97 kiloyum şu an
Yeniannee1 Deletedmom315 ya evet aslında banada fazla geliyor sanırım dikkat etmem gereken bir dönemdeyim
Tgbanne Yeniannee1 olsun canınızı sıkmayın , bebeğiniz yavrunuz iyi olsun yeter annesi , canını sıkıp kiloya takma kafanı , bebeğini düşün , tekmelerini düşün , doğsun sonra bakarsın kilolara 🤰🏼
Buse91 Xanum 19 haftalıkken tartılmıştım 6 kiloydu 23 haftalığız şuan almadım hala yavaşladı sanırım umarım böyle devam eder
Buse91 Yeniannee1 ben ekmek tuz şekerde tüketmiyorum hamileliğimin başından beri🤷♀️ Ekmeği keserseniz büyük faydası olur diye düşünüyorum
Filizzz66 Yeniannee1 60 kg ile kaldım en son iki hafta önce 72 idim şimdi dahada almışımdır😅 ama benim için sorun değil ben ilk kozımda 26 kilo aldım bana sadece 3 kilo yerleşmişti İnşaAllah bundada böyle olur
Sumeyye_g Yeniannee1 bence fazla dikkat etmelisin yani özellikle zaten son aya doğru daha fazla aşıyorsun ben 38 haftalığım 9 kilo aldım yani dikkat edin bide bunu sonrasında vermek var bende sağlık içinde iyi değil yani bebek alaında kilo bişey olmaz diyenler var ama öyle değil bebeğin kilosu iyiyse sağlıklı beslen zaten bişey olmuyor çok ta almıyorsun
Yeniannee1 Sumeyye_g dogru gerçekten benek kilo alsinda yiyim kafasında değilim ama acıkma hissi yaşıyorum ama bunuda durdurmam gerek 🤯
leyla25 Yeniannee1 bende 20.haftaya kadar yarım gram almıştım bulantılardan ötürü bu ay bir gittim sadece birkaç haftada 6kilo almışım. Doktorum gözden geçirelim dedi nerde hata yaptıgıma dair. 3gün boyunca be yiyip ne içtiğimi yazıcam diyetisyene göstericez. Bakalım kontrol altına alırım inşallah daha yolum başı çünkü😓
Fulyasare 22 haftada normal aslında 6 kg bunun hepsınsenn kılon degl soncta rahım plesanta vs. Ama sen yınede dıkkat et. Ben 47yle gebe kaldım. İlk 3 ay 44e dustum smdı 34+1 ım 52 kgyım yanı 8 9 kg almısım. Hatta 2 haftadır kılom aynı sankı. Doktorum bna cok ıdeal bı gebesın demıstı. FazLa kılo zor dogum bebegınde fazla kılolusu zor cıkıyor yırtarak ya da kesı atılarak cıkıyor. Doktor dedı sezaryen ıstıyorsn ıstersen 5 kg coxuk dogur ama normal ıstıyorsan 2700 3500 arası idealdır dedı. Aynı sekılde senınde nekadr az kg alırsan dogumun okafr kolay olur dedı. Ama ben bakıyorum boyle cevremde basen ve kalcaya kılo alan kadınlar daha kolay doguryor.
Yeniannee1 Fulyasare evet fazla kilo almak istemiyorum her şekilde zor oluyor cunku bide onu vermesi var 😋
Sumeyye_g Yeniannee1 o bendede vardı valla doktorumu dinlemeyip yeseydim şimdi top gibi olmuştum 20 kilo rahat alırdım az az sık sık yiyin bazen bi oturuşa yemek yiyip sonda dışardan yemek söylerdim evde ABur cümbür sonra meyveler dolu dolu allahım İnan’a durduramıyor kendini ama dikkat etmezsek sonrası sıkıntı kendimiz için
Yeniannee1 35ebru yok piskolojin bozulmasın emin ol ki hepsi verilir ama sadece gerçekten bu süreçte cok açım açım diyip yemeğe abanmamak gerek açlık cunku bitmicek belli ki 🤯😂
Yeniannee1 Sumeyye_g ben meyveyede cok düştüm hamilelik öncesi hic tuketmezdim ama şimdi aşırı derece de istiyorum oda kilo sebebidir 🤯 ama ne dersek diyelim dikkat etmek laizm yoksa varil gibi olucam 😂
Sumeyye_g Yeniannee1 ben normal dede aşırı meyve hastasıyım midem bulanırken meyve sen tiksinirim diye çok korktum ama bende yemekten çok meyve yedim hiç kilo problemi çok olmadı