Beyzaercan ben oldum canım. Yıllarca korktum erteledim. Ama hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür. Ben özelde yaptırdım ama önemli olan doktor. İyi araştırmak gerek. Ertesi gün taburcu oldum, diğer gün drenlerim alındı. Sonra kendi yemeğimi yaptım bakacak kimsem de yoktu. Keşke bir beden daha küçük isteseymişim tekrar büyüdü.