Beyzaercan Annem de üniversite hastanesinde oldu Kocaeli'de bulmuştuk iyi bir doktor.
Evet zor bir durum. Sizi çok iyi anlıyorum. Annem nefes alsın diye, göğsünün altından tutup kaldırıyordum kadıncağız rahatliyordu. Öyle de ağırdı ki.. Sırt ağrısı bir yandan, kalbe baskı bir yandan.. Şimdi çok iyi. Memnun. Iyiki olmuşum diyor.
Siz de iyi bir dr bulursunuz InşAllah.
Çok geçmiş olsun. 😊