Berilimnur evet kızlar doğum yaptım 20 gün oldu. Normal planlıyordum ama son anda sezeryan oldum 39. Haftada. Sütüm hemen geldi ama azdı. Bebek doysun diye hastanede bebek hemşiresi mama verdi. Sonradan sütüm arttı ama bizimki hala doymuyor. Sanırım ameliyattan sonra sütüm bir miktar azaldı ama bizim oğlan da biraz iştahlı. Şu an durum böyle