2009 da oldum ben. Sorularınızı cevaplayabilirim.
1.hayatımda geçirdiğim en acısız operasyondu.
2.bayağı iz kaldı.ters t şeklinde yaptılar yıllar önce bu kadar iyi değildi demekki. Çünkü 3..4 yıl önce halamda küçükttü onda iz çok az var.benim göğüs arası berbat. Bikini giyemiyorum mesela. Yüzücü mayosu giyiyorum.
- emziremedim:(