Melisaycl size nacizane fikrimi söyliyim suan bende 37 haftalık olmasaydım yarınki randevuma gitmezdim eger 2li 3lü tarama gibi birsey yapılmıcaksa ne bilim tahlil test falan gitmemeniz en hayırlısı ortalık karısık ayrıca benim doktorum 34 ten sonra 15te bir görmeye baslamıstı riskli gebelik oldugu halde ve son kontrolumde hastanenin yarısı bostu mikrop yuvası resmen 😔her ırktan her kesimden insan var önce kendimiz korunmalıyız