Meraba arkadaslar 30+1gunluk olduk pazartesi kontrolum var ama kayinvalidem gitmeyelim.hastaneye ortalikta bu hastalik varken dyo hastaneye biaz uzak tek basimada giderim arabalarla ama.yollamaz esim tek gitmemis istemez esimde gelemiyo calistigi icin kaynanamda gitme cok onemli dgilse bu sefer dedi bnde onemlisi onemsizimi var gitmem lazim dedim gidicemde yani ayda 1 sefer gidiyodum belkide bundan sora doktor 2 haftada bir gel diycek dimi ama siz napiyosunuz gidiyomusunuz kontrollere...