denizimsi18 ben 18 haftalığım 800 gram aldım sadece. Bebeğin için günlük ihtiyacı karşılayacak protein, vitamin vs desteğini sağlayacak kadar yiyorsan ve bebeğinin haftasına göre gelişimi normalse senin kilo alıp almaman önemli değil bence. Ben de takıyordum kafama. Doktorum zayıflayıp gitmeme rağmen hep bebeğin gelişimi çok iyi hiç sorun değil diyordu. Son 2 haftadır kilo almaya başladım ben de