Kızlar hamileliğimin başında 60 kiloydum şimdi 62 sadece 2 kilo almışım herkes şimdiye kadar çok az almışsın diyor çok yemek yiyen biri de değilim böyle çevremdeki gibi ben hamileyim herşeyi canım cekti yiyceğim tip olmadım ama üzülüyorum az mı aldım diye bu haftalardan sonra alınıyormu