Anrebasum çalışabilir raporu öyle çokda bişey değil ya doktora gidiyorsun 32 haftalık olduğunu 37 e kadar kendi rızası ile çalışabilir diye bir kağıt veriyor yani alakası yok diğer izinler vs ile sen 35 e kadar çalışmak istiyorsan tekrar 35 de gidip çalışamaz alıyorsun yani başta gidip ben 35 e kadar çalışacağım diyerek rapor almıyorsun 37yr kadar açık rapor tek dikkat etmen gereken şey çalışabilir raporunu gidip çarşamba aldıysan çalışamaz raporunu da yine çarşamba günü alman gerekiyor bence çıkmak istediğin tarihi ayarla ona göre gidip al derim