Merhaba arkadaşlar😊; patronum aradi kamuda calismiyorum ama; 12 gun idari izinli oldugumu soyledi. Sanirim kamuda calisanlara izin verilmiş. Kimlere kamuda çalışmadığı halde izin hakki verildi? Bir diger sorum da 30. Haftamdayim, 32. Haftamda çalışabilir raporu almam gerek, idari izinliyken calisabilir raporu almam mumkun olacak mi? Idari izin bizim yasal olan 16 haftalik surecimizi etkiliyor mu, hic bir fikrim yok danışmak istedim😊😊