G-3 Rapor parasi alacağınız icin işyeri size para vermeyecek. Neden izin degil de rapor alin diyorlar ki suanki idari izin. Raporlu bi süreç değil. Özel sektör boyle iste nasil isterse öyle davranıyor . Ben de ondan tedirgin oluyorum sonra önümüze cikartacaklar mi halbuki hakkimiz😏