Kubra12345 güzelim ne bozcan moralimi,banada bebeğinin kafasında su var dediler.bu nedemek bılıomusn? su çoğalacak bebeğin ölü doğacak.defol git dedim manyak doktor! hemen o anda özele gectım.4,5 kere baktı uştrasondan herseyı sağlıklı su normal sevıyede dedı.ama ben bana gelen ilk kotu haberi kafama takmadım,yanılıyolar cnku.cok duydum cevremden yaa.bırak takma kafana. doktorunu değiş.