Kubra12345 2z-nns inşallah bizimde olumsuz çıkar hayırlısıyla bende sonuca göre öyle yaparım heralde gerek duyulursa çok teşekkür ederim
Kubra12345 Musay13 aynen öyle bala daha dün oldu inanın sabahı zor ettim zaman geçmiyor aklım sürekli orda dediğiniz gibi yaptırıp akıldaki şüpheyi atmak en dogrusu
Kubra12345 Betulbekil haklısınız sonuca göre karar verelim dedik sonuçta büyük bişey aldırıp aldırmamakta işin gerçeği şuan düşünmek istemiyorum aldırma işini öncelikle bi sonucu görmek istiyorum
Betulbekil Kubra12345 siz bilirsiniz tabiki ama sonuçlar her ne kadar net densede %1 bile olsa yanılma payı oluyor doktorlarda söylüyor biz asla net olarak böyle diyemeyiz diye bunuda düşün lütfen inşallah sağlıklı sıhhatli bi bebeğin olur canım bol bol dua et 🙏🏻
Faray Kubra12345 vallahi ben bezdim doktorlardan benimkinde de bacak geriliği başladı sonradan down sendromu dendi cücelik dendi 7 aylığım düşük riskine rağmen kordosentez yaptırdım ki öğreneyim kızım sapasağlam çıktı. Endişe etmeyin her gördüklerinde hemen testlere yönlendiriyorlar devlet hastanesine gidin bir kere de başkası görsün
Kubra12345 Faray çok haklısınız hiçkimse sorumluluk altına girmek istemiyor direk testlere gönderiyorlar sanırım bi aksilik olduğunda biz söylemiştik yönlendirmiştik sizin seçiminiz demek için
Kubra12345 Ebe4343 bi tanıdığımızdan duydum bende dün akşam eyüp ekiciyi internette araştırdım baya memnun herkes dediğiniz gibi bide ona gidip sonra karar veriyim çok teşekkür ederim
Denizlila00 Kubra12345 2 nin üstü riskli diye bi durum yok . Benimde 3.3 çıktı doktor normal dedi aksine . Bunun dışında parlaklık gibi anomalilerde gözükürse ancak beraber değerlendirilir dedi.doç dr ali ipek . Arayıp gidebilirisninz . Ankaranın en iyi radyologlarından
EbruIrmakAhmet Denizlila00 aynen benim 4 ün üzerine çıktı ve hala normal diyo doktorum özellikle erkek bebeklerinde sık görülüyomuş
Denizlila00 Eyük ekiciye gitmeme sebebimin cd fotograf vs vermiyor olmasıydı. Ali ipek tüm yaptıgı ultrason kaydını delil olarak elinize cd veriyor. Renkli ultrasonunuda veriyor . Siz sormadan her konuda bilgilendirmede yapıyor.
Kubra12345 Denizlila00 çok teşekkür ederim bide onu araştırayım gidiyim dediğiniz gibi farklı doktora göstermekte fikir almakta fayda var Eyüp ekiciye herkes 10 dk sürüyor falan yazmış
EbruIrmakAhmet Kubra12345 canım benimde bebeğimin böbreğinde genişleme var halada devam ediyo bu tek başına risk sayılmaz başka bulgularda olması lazım evet perinatolog Banada söyledi bu testi yaptır istersen diye ama kendi doktorum gerek görmedi sen ikili test yaptırmış mıydın yada şuan burun kemiği falan normal mi görünüyo ultrasonda
Kubra12345 EbruIrmakAhmet ikili test yaptırdım üçlüye gerek görmedi, dün ayrıntılıda burun kemiği falan normal dedi böbrek dışında sıkıntılı bişey görmedi alın genişliği biraz fazla gibi dedi sonra bebek yüzünü döndüğünde alnıda normal çıktı
Denizlila00 EbruIrmakAhmet evet özellikle raporda belirtiyor mesane doludur .. gibi mesane dolu oldugunda daha sıklıkla görülen bi durummuş ve erkek bebeklerde . Bana test yaptır bile demedi. Riskli bir durum yok dedi aksine
EbruIrmakAhmet Kubra12345 kalbini ferah tut canım hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle zaten bebekte ne görseler down sendromu demeye başladılar
Denizlila00 Kubra12345 benim yarım saat sürdü ayrıca ebru biberoğlunada gitmiştim daha önce herşeye test yapıyor anltmıyorda açık açık bence başka doktora görünmleisin