Merhaba bana detaylı da kalbinden sağ koluna giden damar yanlış yerden gidiyo dediler (arsa dediler) ikili temiz çıktı .su testi yaptır bunu yaptır dediler hiçbirini yaptırmadım sırf para tuzağı ne olursa olsun zaten aldırmıcaktım bebeğimi zaten tek belirti tek başına bişey ifade etmiyormus boşuna korkutup üzüyorlar şimdi doğumu bekliyoruz biliyorum bebeğim sağlıklı üzme kendini