Deletedmom124 Deletedmom138 aynen canım denk gelmesi önemli hayirliaindan atlatsak su doğumları kazasız belasız
Haticeakks Ben 27. Haftamda dört doz vurundum ciğer geliştirici şimdi 34+1 olduk hiçbir zararını da görmedim sadece iki gün kadar bebeğimin hareketleri azalmışti sonra geri düzeldi
Dilankenger Uykuclimon yarın kendi doktoruna git yine de muayene ol yoksa aklına takılacak . doktor gerek duyarsa yaptırırsın zaten
Mehtap987577 Uykuclimon iğneleri yap erken Doğum olursa bebek küveyze girmez ve ciğerleri gelişir bence yaptır
deletedmom815 Uykuclimon iğne yaptırmanızı ve hastane de bir iki gün kalmanızı öneririm. İğneyi tedbir amaçlı yapıyorlar. Olur da erken doğarsa solunum sıkıntısı olmasın diye.Ciğerleri gelişsin diye.
merveberrademirel Sinemmdru korkma değilde canımın çok yanması beni mahvediyor hiç bir işimi kendim yapamıyorum
1prens1prensesannesi_ Uykuclimon canım bir kaç gün önce benim de ağrım sancım oldu belden kasıklara girdi. Gittim nst baktılar sancı yok ama kasılma var dedi doktor serum taktı tekrar nst baktı sancı ve açılman yok magnezyum kullanacaksın ve vücut susuz kalmış bol su dedi gönderdi 30+2 de gittim
merveberrademirel 1prens1prensesannesi_ senin daha erken başlamiş ağrın ben bu hafta böyle kötü oldum sadece magnezyumu söylüyor herkes kontrole gittiğimde söyleyim doktoruma
Sinemmdru merveberrademirel son zamanlarda daha çok artıyormuş o ağrı artık yapacak birşeyimiz yok sağlıkla gelsinlerde bebeklerimiz 🤲🏻
AyaYlmazYldrm Uykuclimon ciger glistirici kotu bisey degilki erkn doguma karsi onlem ogluma hamilykn oldum ve gercekten erkn dogdu ama kuveze girmedi birde bn 2. Hamileligim o sari jel akintilar bnde hp olur hamileknde deilknde bnce onlari cok kafaniza tkmayin
Uykuclimon AyaYlmazYldrm kaç haftalık doğdu cnm birde benim erken dogum belirtim hiçbir şekilde yokki