Uykuclimon AyaYlmazYldrm kaç haftalık doğdu cnm birde benim erken dogum belirtim hiçbir şekilde yokki
Tugbax68 Sari koyu akinti ve doktorun o yonde tavsiye verdiyse demekki nisan ama panik olacak bi durum yok nisanin kanli olmadigi surece haftalar oncede gelebilir
Sinemmdru merveberrademirel son zamanlarda daha çok artıyormuş o ağrı artık yapacak birşeyimiz yok sağlıkla gelsinlerde bebeklerimiz 🤲🏻
merveberrademirel Sinemmdru hayırlısı ya gerçekten çok zor bir durummuş yürüyemiyorum resmen son zamanlarda nolacak hiç bilmiyorum
Tugbax68 Uykuclimon Allahin izniyle dolar insallah korkma canim 33 haftamda ha dog du ha dogacak diye ayaga kaldirmiyolardi 39+3te de zorla dogurttular dinlen bol su ic yeter
edaozdxx Ciğer geliştirici vurdurmuş olsaydın eğer erken doğum gibi bir durum söz konusu olursa büyük ihtimalle bebeğin kuvözde kalmayacaktı. Ama vurdurmadığın için ciğer gelişimi tam tamamlanmamış olacağından kuvözde kalacaktır.
Zmyra Uykuclimon nişan gelmesinden şüphelendiklerinden doktorlar tedirgin olmuş canım.. ciğer geliştirici 2kerelik yapılan bi iğne yaptırmanın sana zararı olmaz olası bi erken Doğumda bebeğin solunumunda faydası olur
Zmyra Uykuclimon 12aaat arayla tapılacak ilaç ayaktan hastaya yapılmıyor yatış yapılıp yapılıyor. İlaçlarını yaptır yani 12 saat kal sonra imza at çık herşey yolunda olursa