Selam sabah sarı renkte akıntım oldu jel gibi neyse eşim geldi 7 gibi kadın hastalıkları hastanesine gittik alttan baktı açılman YÖK dedi bebegede baktı gayet iyi dedi 32 haftalık 1850 gr dedi ama ben yatış öneriyorum ciger geliştrici vurmak için dedi ne bir nst çekti ne bişi yaptı kendi doktorumla görüşeyim birdedim kendi doktoruma ulaştım bizim hastaneye gel bi nst baksınlar serumla ciger geliştric vuralım dedi nstde hiç sancı çıkmadı yinede vuralım demiş doktor yada yagrın sabah gelsin muayneye demiş şu an agrım yok açılmam yok vs . Diye vurdurmak istemedim ebede herhangi bişi olursa hemen gel bide yagrın muayneye gel dedi çıktık hastaneden ☹️