Mucizem7 42Gizem42 ya çizgi çok net yani koyu benimde o şekildeydi oyuzden.adetimin üstüne hamile kalmışım. Canm benimki tahmin yani.daha yeni de olabilir
cnntylmz 42Gizem42 seni okadar cok iyi anliyorum bende hamileyim insallah bende bos grbelikten düsük yaptim bugun kan verdim 467 cikti
42Gizem42 cnntylmz inşallah benim degerimde yüksek çıkaar ya dua edelim birbirimize nolur bugun kan verdim de e nabizda butun sonuclarim 0 gozukuyor acaba neden duzelirmi ki 0 olmamasi lazim ya🙁🙁
Papatyamsevcan cnntylmz kaç haftalik bende boş gebelik oldu .Kan değerin düşerse boş gebelik mi oluyor
cnntylmz 42Gizem42 bende konyada oturuyorum o yuzden yarin cikar sonucun hayirli haberlerle insallah yükselir degerin