cnntylmz 42Gizem42 bende konyada oturuyorum o yuzden yarin cikar sonucun hayirli haberlerle insallah yükselir degerin
42Gizem42 cnntylmz canim 0 degildir demi gebelik testim pozitif adetim 12 gun gecikti yani yinede korkuyorum biraz bide sagliklidir insallah bebegim yok kafayi yicem delircem artik bedenen ruhen çok yoruldum artik☹️☹️☹️
ffcihan Kızlar yumurtlama dan 6 gün sonra görmek belik belli olur mu acaba erken gebelik testi yapsam
cnntylmz 42Gizem42 hayir canim sifir olmaz sen gönlünü ferah tut . Cunku bende saglik ocaginda verdim sisteme düsmedigi icin 0 o merak etme insallah bebisin var❤🤲
42Gizem42 zeyzey95 baktim ama 0 yaziyor ama hemogram filan da 0 glukoz da 0 hepside 0 olamaz ya daha sisteme dusmemistir diye dusunuyorum
42Gizem42 Miniminikuss tesekkur ederim canim Rabbim isteyen herkese en kisa zamanda mucizelerini versin inşallah herşey yolunda girer tek isteğim bu🙏
Papatyamsevcan cnntylmz kaç haftalik bende boş gebelik oldu .Kan değerin düşerse boş gebelik mi oluyor
cnntylmz Papatyamsevcan 2 yil once bos geblik gecirdim 10 haftalikti kanamam oldu kese olustu bebek yoktu. Degerinde düsmeye basliyo zaten
cnntylmz Papatyamsevcan 2 yil sonra tekrar gebelik oldu bakalm daha cok kücuk kese icin erken 2 hafta sonra gidecem
AyaYlmazYldrm 42Gizem42 kiz doguma az kaldi hala hamilemiyim diye soruyosyn hayirli olsn canim.benim saglikla gelsn
42Gizem42 AyaYlmazYldrm tesekkur ederim Allah razi olsun canim Rabbim isteyen herkese versin inşallah🙏