42Gizem42 [url=https://hizliresim.com/WRXrGS][img]https://i.hizliresim.com/WRXrGS.jpg[/img][/url] adetim 9 gün gecikti
tugbaayaz 42Gizem42 başlık yanlış olmuş canım sizce ve miyimi Atacan hamileyiiiimmmmm yazacaktın hayırlı olsun canım 😍😊
Tuqceee33 42Gizem42 tabi ki hamilesin canım, duamdır sağlıklı bir gebelik geçirir, sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini, darısı isteyen herkese🌸
42Gizem42 Tugba_ilhan Ayyy inşallah canım ama ilk iki gebeliğim düşükle sonuçlandı korkuyorum gitmeye doktora
42Gizem42 meliccccc birde ikinci çizgiyi hiç beklemedim hemen çikti ama kasıklarım çok agriyor normalmi ki belim kopuyor ve bugunde basim agriyor bide gogsum sizliyor
Deletedmom137 42Gizem42 gayet normal adet sancısı bile çekebilirsin korkma dinlen ağır iş yapma tebrik ederim 🥳
42Gizem42 meliccccc Allahïm isteyen herkese versin banada saglikli bir gebelik nasip etsin 7 ay once dusuk yaptim korkuyorum suan🙁🙁
cnntylmz 42Gizem42 seni okadar cok iyi anliyorum bende hamileyim insallah bende bos grbelikten düsük yaptim bugun kan verdim 467 cikti