incikinannesi yaa aslında ben ablamın Bi kaybı var cnm ondan rahat edemiyorum o günleri yaşadım ya sanki bişey olacak gibi geliyor hepp ondan yanii Allah ömür verdiyse hiç bişey olmaz aslında ama Bn kendi kendimi yiyorum eşimde bildiği için götürüyor sağolsun