incikinannesi 11-14 haftaları arasında yapılıyor. Ben 13+2 günlükken yaptırmıştım 🙂 Başta doktor ultrasonla bebeğine bakıyor burun kemigi varmi diye. Daha sonra ense kalınlığını ölçüyor 🙂 1 tüp veya 2 tüp kan alıyorlar sizden. Bulunduğunuz hastanenin yoğunluğuna göre sonucun çıkma süresi değişiyor. Benimki 2 hafta sonra çıkmıştı ☺