incikinannesi Kızlarr 2 Li test yaptırdınız mı? Kaçıncı haftada oluyor ? Nasıl oluyor merak ettim bilgilendirirseniz sevinirim 🤷🏻♀️😌
tugbaayaz incikinannesi ben 12+5 te yaptırdım usg den ense kalınlığına ve burun kemiğine doktor bakıyor bide kan veriyorsun ben özele gidiyorum sonucuda 2 gün sonra çıktı devlette 1 hafta 10 güne çıkıyormuş sonuç nerde yaptıracaksın bilmiyorum tabi
Tstnptt incikinannesi 11+6 da gittim cnm Bn devlete yaptırdım 2 hafta sonra 14+0 da da sonucumu aldım çok şükür temiz çıktı sizdede bişey çıkmaz inşallah
Portredekitirtil incikinannesi bende bu ayın 20 sinde gidecem ama bu doktorum bebeğin geç döllendiğini farketmedi sanırım gel zeka testi yapalım dedi ama önceki doktorun hesabına göre bebek şuan 9+2 haftalık yanlış sonuç çıkacak ve beni boşuna üzecekler diye çok korkuyorum 😕
incikinannesi nil_sugra Bende 10 haftalığım haftaya gitmeyi düşünüyorum en son gittiğimde küçüktü şimdi eli kolu oluştumu diye heyecanlıyım
Tstnptt incikinannesi oluşmuştur canm karnını doyurup gidersen baya hareketli görebiirn ben çok şaşırmıştım hiç beklemiyordum o kadar hareket edeceğinii
nil_sugra incikinannesi güzel tatlı heyecanlar inşallah evlatlarımızla hep böyle güzellikler yaşarız dünyamızda.
ilayecemom incikinannesi https://imgyukle.com/i/JoXpHf pazartesi gunu 11+1 deki ultrason görüntüsü 😇 o kadar güzel ki kıpır kıpır sizde bu şekilde göreceksinz 🥰
tugbaayaz incikinannesi valla bana 11+ 5 ve 12+6 da kıza benziyor dedi 16 ve 17 de kesin erkek dedi canım 😍🥰
incikinannesi tugbaayaz Yani tam netleşmesi için biraz daha sabretmek gerekiyor alışveriş yapmayalım ozaman 😅 o değil şimdi zaman geçmiyor
incikinannesi Portredekitirtil Benimde geç döllenme şuan 10 haftalık diyorum ama belki de hala geri de 🤷🏻♀️ Siz gönlünüzü ferah tutun hep iyi şeyler düşünmeye çalışın 🌸🥰
incikinannesi Tstnptt Ayyy hadi inşallah 🤭 ben her hafta 10 günde bir gitmek istiyorum da eşim rahat bırak büyüsün diyor 😁 anne yüreği herhalde