Rabia88 Harika ya 😍 hayırlı Sağlıklı uzun ömürlü olsun bebişin inşallah.. ne güzel anlatmışsın. Keşke herkes sen gibi olsa, ilk Doğumumu devlet hastanesinde yaptım, sen gibi hiç bağırmadım. Ama bağıran çığlık atan insanlar yüzünden çok gerildim.. devlet düşünmüyorum ama olursa da inşallah senin gibiler olur hep 😁❣