AytenFaruk hiç sorun değil istediğinizi sorabilirsiniz . Benim kendi tercihim devletten yanaydı maddi manevi özel için imkan olduğu halde hiç aklımdan özel gecirmedim. İstesem özele de gidebilirdim ama ozellerin sezeryan ağırlıklı olması ve beni hasta olarak değil para olarak gördüklerini bilmek beni özelden soğuttu . Hangi hastaneye gidiyorsunuz özelde çünkü önemli olan tam teşekküllü bir hastanede olması Dr olarak erkek bayan fark etmezse İrfan bey de çok iyi ama ben bayan istediğim ve Selin hanım i çok sevdiğim için onunla hep devam ettim Randevu genelde netten aldım ki sanslisiniz irfan bey e pek sıra alınmıyor genelde 2 hafta önceden randevu almaya çalıştım ya da direk hastaneye gelip aldım eğer kan vermeyeceksem öğleden sonra da gelip bakildigim oldu sadece gelmeden önce netten hangi doktora geleceksen iz hastane de mı değil mi diye kontrol edin