Malum uzatmalara kalma korkusu yaşayan bir anne adayiydim bugün tam 40 haftalık olduk düne kadar bende ne açılma ne sancı hiç bişey yoktu dün öğlen kontrole geldim ve yine sancim çıkmadı Dr a nst sonucunu gösterdim ultrason a geçmemi söyledi ama ilkkez o kadar uzun baktı ve ters giden biseyler olduğunu söyledi suyun azalmış ve kalp atışı yavaslamisti 😞 o an panik halde acilden doğum haneye girmemi soyledi o sırada annemi ve eşimi aradım panik yapmayın ama ters giden şeyler var dedim annem hemen taksiye atlayıp geldi esimde izin alıp yola çıkmıştı... Açıldı doktorumuz da suyun azaldığını söyleyip doppler den bakilmami söyledi ordanda aynı sonuç çıkınca mecbur yatisimi yaptılar o an korku heyecan panik ne yaşadım hiç bilmiyorum yatış işlemleri sırasında 2 yerden damar yolu denendi damarlarım zor bulunuyordu sonunda sağ elimin üstünden damar yolu açıldı ama işin kötü yanı kendimi ben bağırmak istemiyordum ve kolumdan destek alacaktım ama elimin üstünde damar yolu ile biraz zor olacaktı en çok canımı yakan damar yolu oldu 😞 neyse yatış yapildi kendi doktorum sağolsun yanıma uğradı ( ugradi diyroum devlet Hastanesi'nde yaptım o yüzden hangi Dr nöbetçi ise o girdi doguma ) bebeğin kalp sesini 1 dk duymaya uğraştım panik olma diye diyemedik risk görmesem bekleticektik dedi sonra o gitti ve proses denen beyaz ip rahimden takıldı gözümde çok büyütüp korkmuştum ama beklediğim gibi olmadı bunun öncesinde açılma var mı diye bakıldı ama maalesef 1 cm bile açıklık yoktu çatı uygun ama üstten basık zor dedi ama deneyeceğiz diye de ekledi üstte nst ye sancim çıkmamasına rağmen propess takılmasıyla sancı başladı ama inat ettim bagirmamaya hem belden hem karnimdan ağrılar girdikçe nefes alıp verdim masanın kenarlarından tutundum bagirmadim. 17.55 de takılan propess gece 2-2.3 gibi yalnızca bir parmak açılma sağlamıştı ve hemşire kontrol ederken propess i yerinden çıkardı o an o kadar sancı ve ağrıyı boşuna cektigimi düşündüm ilaç çıkmıştı ve açılma çok azdı sonu sezeryan dedim durdum 😞 saat 3 gibi falan afedersiniz büyük abdestim geldi ve ben altıma yaptığımı düşündüm anneme bı bakar mısın dedim annem kanama var dedi ve hemşireyi çağırdı hemşire geldi annemi odadan çıkardılar bı baktım baş ucumda meleğimin yatağı hazırlanıyor noldu dedim açılma tamam doğum başladı dediler serum taktılar sürekli nst ye takılıydim aci artıyor ama ben bağırmıyordum sakin olmaya çalışın geçecek diyin kendinize ve ebelerin dinleyin üst çatı uygun olmadığı için ikinsam da yeterli olmadı hemşire karnıma bastırdı o an sadece onlara ve bebeğin sesini duymaya konstre oldum herkesin bünyesi bir değil ama diğer oradakiler aşırı derece bağırıp hem etraftakiler o korkuttular hem kendileri ve bebekleri yiprattilar sonuç olarak saat 4.10 gibi minik prensesimiz dünyaya merhaba dedi direk ten tene temas ister misin dediler evet dedim bir süre öyle kaldık daha sonra kızım baş ucumda giydirildi ölçümleri kontroller yapıldı o sırada eşi çıkarıldı içimden Dr dikislere başlayınca ebelerden biri kızım memeyi tutsun diye uğraşıyordu 😍 rabbim her isteyene hayırlı ve kolay doğum nasip etsin bu da bizim hikayemiz uzun oldu kusura bakmayın