Susamvemom Gizemnaz_ canm ben akşam basladım daha yeni sabah tam olarak baslıcam ama ovulasyon yapıyorum bıgun basladım onada
Saadet0101 Adetliyken daha etkili olmuştu. Çikolata kisti ve polikistik over sorunu olanlar için gerçekten etkili .Ben herzaman adetliyken içerim siz yinede saraçoğluna göre uygulayın hiç bir sakıncası olmayan bi kürdür
iyimserr Susamvemom sabah aksam ac karnına iciyosun dmi bide hem sabah hem aksam taze mi hazırlıyosn yoksa sabah yaptıgımızı aksam da icebilir miyiz
Susamvemom iyimserr YouTube ıbrahım Saraçoğlu soğan kürü yazarsanız en açıklamalı halde bulursunuz izleyin ıstersenız
iyimserr Susamvemom sabah aksam ac karnına iciyosun dmi bide hem sabah hem aksam taze mi hazırlıyosn yoksa sabah yaptıgımızı aksam da icebilir miyiz
iyimserr Susamvemom sabah aksam ac karnına iciyosun dmi bide hem sabah hem aksam taze mi hazırlıyosn yoksa sabah yaptıgımızı aksam da icebilir miyiz
Susamvemom Gizemnaz_ bu ay valla oylesıne saldım sıkıntıdan yapcam Zaten doktor 2 ay ara verdırdi ınsalkah tedavı olmadan olur bakalım görecezz. Rabbım bu ay nasıp eder sizede bizede ınsalalh saflıkla bir sekılde 🤲🏻
Mavi87 Susamvemom ben bu ay hayıt tohumu ve testere dişli aslan pençesi otuna başladım. Birde belime yakı yapıştırdım 🤲🏻🍀