Akbebekbabim Susamvemom bn hsg+soğan kürü ile hamile kaldm tabi eşime de keçi boynuzu kürü yaptm hangisi işe yaradı bilmyorum
Mavi87 Susamvemom canım adetim bitti ve bir sonraki gün yapıştırdım belki adetim bitmemiştir bir gün daha bekliyeyim dedim
fatmanurnur İçtikten sonra kokusu nasıl oluyor? Eşiniz o koku olunca yanınıza yaklaşabiliyor mu? Hemen dişinizi fırçalıyor musunuz? Aklımda deli sorular...
Susamvemom fatmanurnur ben valla ıctım ağzıma hemen ceviz attım sonra yarım saat sonra dışımı fırçaladım oh mis hiç koku yok zaten de ben pimpirikliyim 🥰
Dilrubalim iyimserr Ya normal kahverenkli sogani 4 bölüp cezvede bir tasim kaynatiyordum.Sonra sabah ve aksam ac karinla bir su bardaginkadar iciyodum
Mavi87 Susamvemom ikisini de yapan var. Ben hakkımı adet bitince kullandım. Ama bana yumurtlama daha mantıklı geliyo. Sonradan düşününce keşke yumurtlamada yapsaydım dedim açıkçası
Susamvemom Mavi87 denemekte fayda var sonucta ayda bir kere gelıyor ınsalalh rabbım kucağımızı doldurur bu ay 🤲🏻❣️