Ebru0721 Yaptır canım sağlığınız için önemli ben iki Dozuda yaptırdım kol ağrısı var o kadar 22 haftalık ilk aşığı yaptık bir ay sonra da ikinciyi yapıyorsun
ElifNilMom Ebru0721 tamam canım sağ ol yaptıracağım burada biraz abartı şeyler görüp korkmuştum canım da tatlıdır biraz 😬😬
semdem1 ElifNilMom Zararlı olsa doktorlarımız neden önersin ki 🤷🏻♀️ Ben 2 dozumuda oldum 3. Dozu da gebelikten 3 ay sonra olacağım inşallah 😊
Tugbacolak ElifNilMom sorun yasamayı bırak yaptırmak gerekıyor canım zornlu sezeryana donersen korunabılsın vucudun dıye aksatma bence 2 dozuda vuruldum dogumdn sonra 3.yude vurulacagım bende hıcbır yan etkısıde bulunmadı
Sunshine1 ElifNilMom riskli gebelikte önerilmiyor ben yaptırmadım erken doğum riskim var. Çok az bir oranla bazı kişilerde yan etki yapıp erken doğum tetikleyebiliyırmuş, burda bi arkadaşımızın erken doğumuna sebep oldu. Ama çoğu kişide yan etki yapmıyor tabi
Sfk Ben 8. Haftamda elimin paslı kapıya sıkışmasıyla erken yaptırmak zorunda kaldım. Çok şükür bir sorun çıkmadı.
Sfk Ben 8. Haftamda elimin paslı kapıya sıkışmasıyla erken yaptırmak zorunda kaldım. Çok şükür bir sorun çıkmadı.