Ooznur54 Ben de 2 dozu da vuruldum ki yaptırmak gerekiyor. Dogum sırasında kullanılan o aletlerin vücuduna ve bebegine Bi zararı olmasın diye. Sadece biraz kol agrısı olabiliyor o da. Cok normal. Ona da dayanamayacaksak bu cocukları nasıl dogurucaz💙