ElifNilMom ben iki dozuda vurundum ilki ağrı yaptı. Daha dogrusu ağrı demeyelim de ağırlık yaptı hani böyle kolunun üstüne yatarsında sabah kalkınca kol ağrısı çekermişsin gibi..İkincisinde hiç ağrı bile hissetmedim.. Bazıları çok abartıyor yok şişiyor yok ağrıyor yok yatırmıyor şu bu.. bence onların canı çok tatlı 😄😂