hilal-ali32 yaa ben market sütü içiyorm her akşam.acaba herhangi bi sorun olurmu?ballı süt yapıp içiyorm.sabahları da portakal yıyorm.karışık meyve suyu yaptım kendım(muz,portakal,çilek)ondan 1 bardak içiyorm.bide chedar peynir cok sevıyorm.chedar peynir faydalımıdır zararlımıdır bılmıyrm ama sabah tost ekmeği yapıp yıyorm salatalık felan.inş bizde şişko bebek doğururz.bu arada patatesi de cok sevıyorm.buldum mu yükleniyorm.kötü mü besleniyorum?