zynpygt bana da 23 marta gün verdi. Sezeryan için 38+5 çok gibi geliyo demi. Bi kaç gündür de makat ve vajina ağrım var sanki kafasını felan zorluyormuş çıkmaya çalışıyormuş gibi. Bugün daha fazlalaştı. Sürekli tuvalate gidiyorum. Hani adetin ilk günü ilk adet geldiğinde bi ılık ılık sanki pıhtı gelmiş gibi olur ya o his var sürekli. Hiç bişey yok ama. İkinci bebeğim bu ilki de 37+5 te sezeryan la gelmişti