zynpygt evet bana da hiç geçmiyor valla. Öğrendiğimden beri sanki 2 yıl geçti. Haftaya cuma günü olsun dicem bende çarşamba kontrol var. Bakalım olur derse doktorum. Bi yandan da dursun ya diğeri zaten bebek iki üç gün daha bile kalsa iyi diyorum 😂🤷♀️