Ben soyle anlataym . Once burdan yazdigim gibi aksam 8 de nisan geldi ve 9 a dogru birden sancilarim girdi 10 dakikada 3 tane. Hastane eve uzak oldugu icin vakit kaybetmeden kontrole gittim.doktor alttan bakinca 1.5 cm acilma var ama dogum bugun yrina gerceklesir dedi ben de yol uzak diye yatis yaptim bu sirada sancilar da bir yukseldi bir azaldi sabaha kdar nst takiliydi.. doktor kac defa muayene ettiyse de aciklik 2 cm den oteye gecmedi.. tam 2 gun boyunca cok sanci cektm aciklik ikinci gun ancak 3 cm oldu epidurali aldm ama sanci gelince hic etkisini hissedemedm artik 5 doz epiduralden sonra caresiz kaldilar narkotik igne yaptilar o da asla beni etkilemedi agri esigim iyice dusmustu artik ilk geldigimde 140 olan sanci smdi 20 lerde bile bana aci veriyordu. Doktorum ikinci gun bebegin kesesini acti cubukla o biraz rhaatlatir gbi oldu ki sancilar sonrasinda dha basedilmez oldu bu sefer ikinci gunun sonunda ben artik agladm nolurrrr hocam karnimi kes al su bebegi zerre gucum yok dedm agladm artik caresizligimden . Doktorum sagolsn cesareti verdi ama eger olmazsa da aliriz sezeryanla sen uzulme dedi. en son bu sabah aciklik 10cm oldu doktor sagolsn her muayenede iyice acti rahmi benim iki gunluk uykusuzlugum ve agrilarin siddeti kendimden gecirdi zaten.. doktor sancilar siklasinca dogumhaneye aldi beni ebeler kakan geliyormus gibi olunca ikin bebegi it dedilerse de hic beceremedm bu sefer suni sanci verdiler amaaa suni de geldi mi beni bogurttu resmen iki suni sanci ataginda kendimi yere attim ucuncude catalin uzerinde oyle bir bögurdumm kiii yirtilcagimi bile bile artik ciksin sabrim tukendi diye sonrasnda bir de baktm ki minnos Keremim 3.375 gram 52 cm olarak kollarimda inanamadim. Ic dis dikislerim oldu dogumum istisnai zordu ama sonunda bebisim kollarimda emziriyorum suan 😘🤗 cok uykum var tam toparlayamadm ama kimse karamsarligA dusmesn benim hikayemi okuyup herkesnki farkli oluyor iste benim de kaderm buymus