Usluglhn Rabbim kimseyi bu kapıda bırakmasın hayırlı doğum versin İnşaAllah bu arada suni sancı için gitmedim doktora dün gece nst girdim açılmam yoktu sancım yoktu biraz daha bekliyim dedim salı gününe kadar falan ama biraz önce kahverengi nişanım geldi hafif adet sancısı gibi ağrılar var karnımda squat çekiyorum sizce doğum yakınmı kızlar doktora gitmeliyim yoksa sancılarımın çoğalmasınımı bekliyim ?