Benimde geceden beri baya zorluyor beni ewet pek sık değil ama geldimide dişimi sıktırıyor. Oturamıyrm uzanamıyrm. Ayaklarım şimdiden ağrıdı. Halim kalmadı. Belimdede ağrı war. Şuan ayırt edemiyrm gerçekmi yalancı sancımı diye. Ama umarım gerçektir çünkü pek ağrısından duramıyrm. Sıklaşsa gidicem ama yok.