KeremNur Bende 39+6 yım bugün alta vuran sancılarım başladı düzensiz geliyor batma gibi girip çıkıyor ama karnıma giren bir ağrı yok 🤷🏻♀️ Doğum belirtisi olabilirmi bide habire WC ye gidiyorum çok çıkışmış gibi giriyorum ama çok az idrarım geliyor ama tuvaletten çıkamıyorum bugün böyle oldu bende de yürüyünce bu batan ağrılar artıyor sizde nasıl durum böyle birşey varmı