Oykutoskuzey PrensTaha senden de kuzum aklında bulunsun o harakete tepki vermezse kötü olabilir demişti. Demin demedim sana panik yapma diye baktın haraketsiz vur gobisine tepki verir.
Sezen1454 Bence si yinede bi acile gidin bebegin hareketlerinin yavaşlığı cok iyi olmayabilir. Acilde bi ultrosona girersiniz inşallah uyidir sizde huzurlu bir uyku uyursunuz
zelis63 PrensTaha canm hiç hiç hissetmediysen gitmelisin hastaneye çünkü o haftalarda düzenli olur hareketi
PrensTaha zelis63 bende ondan korktum düzenli olması gerekirken hareketsizdi ama gece bayabi tekmeledi gece kuşu 🤗
Dilaraeymen Oykutoskuzey az önce bende denedim gerçekten hareket etti teşekkürler bu güzel bilgi için 😍