PrensTaha merhaba. Bende 23 haftalık oldum iki gündür hissetmiyorum ve endişelendim. Bugün sağlık ocağına gidip kalp atışını dinlemek istedim. Hemşire bir ses bulamadı başka bir ebe cagirdi onun cihazı daha hassas diye. O da geldi ses bulamadı sonra karnımla oynadı bastırdı biraz bebeğin pozisyonu farklıdır o yüzden duyamiyor olabilir dedi. Karnımla oynayınca bebek düzeldi sanırım ondan sonra kalp atışını duyduk çok şükür. A
Yani telaş yapmayin pozisyon değişince bazen az hareket ediyorlarmış