PrensTaha bende yarın 29 oluyorum 3 4 gündür hiç durmuyor hiiç akşamları sağ tarafa toplanıyor yorulmıyor mu acaba diyorum bu kadar hareket de normal mi
düzenli olmaz mış bebek hareketi benimki durmuyor seninki hareket etmiyor
Ormaldir canım okumuştum ben burda yine bu haftalarda çikolata ye ve yat hareketlenir bebek