Ozge_g kagit vermedi Ünv hastanesine gitmiştim sadece stajere söylerken CRL 7milim dediğini duydum ondan 4 gün önce özel e gitmiştim kese çok sağlıklı dedi bebekte yeni oluşmaya başlamış 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi ama benim kan uyusmazligindan lekelenmem vardı iğne olmam için gitmem gerekiyordu