Ozge_g bebek büyüyormuydu inanın hatırlamıyorum.o kadar endişeliydim ki kim ne diyordu duymuyordum bile.kesenin şekli büzüşmeye başlamıştı son gittiğimde ve ertesi gün kürtaj oldum.sağlıklı devam etseydi her şey son 67 günüm olacaktı.evet çok üzüldüm çok ağladım ama hep şunu geçirdim aklımdan.sağlıksız bebek yaşamazmış.bunu düşündükçe 3 günde normal hayatıma döndüm.evet arada aklıma gelip gözümden yaş geldiği oluyor ama ya sağlıksız bir bebek doğursaydım.onun hayatı nasıl olacaktı bilemezdim.Tekrar denemeye başlamadık korkularım var ama biliyorumki hamile kaldığım ilk seferde sağlıkla alıcam bebeğimi kucağıma