Tuqceee33 Ozge_g benim gebelik belirtilerim vardı ve kanamam ağrım hiç bir şeyim yoktu, değerlerim yüksekti. 7+8de kontrole gittim kalp atışını duymaya ama boş gebelik tanısı konuldu 1 gün sonra kürtaj oldum. 2 tane doktora göründüm tabi kendi doktorum 9 haftayı bekleyelim dedi diğer doktor direk alalım dedi. Renkli ultrasona bile girdim ama yok kalp atışı hiç bir şekilde duyulmadı. Sende doktoru değiştir emin olursun aklında soru kalmaz dilerim sağlıklı gebeliktir🙏🏻 çünkü kayıp gerçekten çok kötü Rabbim kimseye yaşatmasın🌸
Ozge_g Tuqceee33 içinde bebeği görmemiş olsam bende bu kadar acaba duyarmıyım diye direnmezdim sanırım ama bi umut işte insan bekliyor her türlü olumsuzluğa rağmen 🤦🏻♀️
SekerMerve Ozge_g canım 6 hafta erken olabilir kalp atışı için biz 7. 8. Haftalarda duyduk. İstersen başka bi dr görün inşallah duyulur. Rabbim kucağınızı boş bırakmasın. Birbirimize dua edelim kızlar
Ozge_g Veren de Alan da Rabbim,elimizden birşey gelmez ama, belki sağlıklıdır, tek korkum o 🙏🏻 Sürekli bekletme diyolar etrafımda. Beklerim yine atmazsa nasip değilmiş 😞
derindemir bende 6.haftada gittim duyulmadı kalbi.sonra sırayla 7 de ve 8 de 5 er gün arayla gittim.bebek var kalp atışı yoktu.son sınıra kadar bekliycem dedim ama ailen haklı.bebek anneyi zehirleyebiliyormuş anne karnında.o yüzden sık sık kontrole gittim.en son 9. haftada kesede bozuldu ve kürtaj oldum.bekleyeceksen de haftada 1 kontrole git mutlaka keseye baksınlar en azından.inş sağlıcakla duyarsın kalbini bebeğinin🙏🏻
Ozge_g derindemir gittiğiniz haftalarda bebek mm olarak büyüyormuydu, birde kese nasıl bozulmuştu şeklimi değişiypr nasıl oluyor
irembozcalar Bence de beklemelisin ilk gebeliğinse. Başka doktor da baksın bi de idrara sıkışıkken mi ultrasona baktılar? Öyle olmayınca da göremiyorlar bazen.
derindemir Ozge_g bebek büyüyormuydu inanın hatırlamıyorum.o kadar endişeliydim ki kim ne diyordu duymuyordum bile.kesenin şekli büzüşmeye başlamıştı son gittiğimde ve ertesi gün kürtaj oldum.sağlıklı devam etseydi her şey son 67 günüm olacaktı.evet çok üzüldüm çok ağladım ama hep şunu geçirdim aklımdan.sağlıksız bebek yaşamazmış.bunu düşündükçe 3 günde normal hayatıma döndüm.evet arada aklıma gelip gözümden yaş geldiği oluyor ama ya sağlıksız bir bebek doğursaydım.onun hayatı nasıl olacaktı bilemezdim.Tekrar denemeye başlamadık korkularım var ama biliyorumki hamile kaldığım ilk seferde sağlıkla alıcam bebeğimi kucağıma
derindemir Ozge_g kese bozulsa zaten hiç beklemiyor doktorlar.bence son dakikaya kadar ümitsizliğe kapılmayın.
Ikinci-mucize Benimde 6+2 de kalp atışı duyulmadi bebek çok küçük o yüzden dedi 2 hafta sonra gel kesin olur dedi haftaya gideceğim inşallah duyarım insanın kafasına çok takiliyor
Ozge_g 1 https://i.hizliresim.com/h9KyI3.jpg https://i.hizliresim.com/e7mvUd.jpg kese bozukluğu var mı acaba
Ikinci-mucize Ozge_g kagit vermedi Ünv hastanesine gitmiştim sadece stajere söylerken CRL 7milim dediğini duydum ondan 4 gün önce özel e gitmiştim kese çok sağlıklı dedi bebekte yeni oluşmaya başlamış 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi ama benim kan uyusmazligindan lekelenmem vardı iğne olmam için gitmem gerekiyordu