Benim de bugün tam 40 hafta doldu bebek daha kanala girmemişti hiç ağrım sancım yok nst de de çıkmıyor zaten nişan sırt ağrısı adet ağrısı hiç bişey yok sanki zamanı dolduran biz değiliz aksine kendimi çok iyi hissediyorum..Bebeğin boynunda kordon var bi tur bu yüzden suni veremeyiz dedi doktor napıcaz bilmiyorum bekliyoruz öyle tavsiyelere açığım 🤷🏻♀️